לוגו אלי חרד

054-5613735

תכנון פיננסי אסטרטגי – למה כדאי להשתתף בתהליך?

אחד הדברים הכי חשובים כאשר מדובר על דאגה לעתיד שלנו, ובמיוחד כאשר מדובר על דאגה למצב הכלכלי האישי, הוא להתחיל לעשות את מה שצריך כמה שיותר מוקדם.

זה לא משנה אם אתם עדיין צעירים ויש לכם עוד הרבה שנים עבודה או שאתם כבר לקראת היציאה לפנסיה, תכנון פיננסי אסטרטגי הוא כלי הכרחי בשביל להיות בטוחים שאתם עושים הכול למען הדאגה לעתיד שלכם, אשר משפיע בין היתר גם על העתיד הכלכלי של הצאצאים שלכם.

התוכניות השונות של תכנון פיננסי ואסטרטגי נעשית באמצעות ליווי של צוות מומחים אשר כל אחד מהם נחשב למוביל בתחומו, אשר יחדיו יוצרים הרמוניה מיוחדת של כישרונות שיסייעו לכם לדאוג עבורכם לעתיד כלכלי מזהיר.

למה כדאי להשתתף בתהליך של תכנון פיננסי אסטרטגי?

למרות שהנושא של תכנון פיננסי לטווח הבינוני והארוך הוא דבר ששייך לכל אחד ואחד, לא פעם אנחנו רואים אנשים שפשוט בוחרים שלא להתעסק בעתיד שלהם. הסיבות לכך מגוונות – בראש ובראשונה עומד הפחד מפני התעסקות בנושא שאנחנו לא מבינים בו.

העולם הכלכלי, בוודאי בימים אלו, הוא עולם מורכב אשר דורש ידע מתאים בשביל להתעסק בו ולהצליח.

סיבה נוספת קשורה בתרבות ה – "יהיה בסדר" וחוסר הזמן של האנשים, אשר גורמת לאנשים להזניח את העיסוק בעתיד שלהם, ולהיזכר בכך בשלב מאוחר מדי.

כאשר אתם בוחרים בתהליך של תכנון פיננסי ואסטרטגי, אתם יכולים להיות רגועים שלמרות שההתעסקות שלכם בנושא הפיננסי העתידי תהיה מינורית, עדיין ההחלטות שלכם יהיו החלטות טובות ונבונות בזכות עצות המומחים שילוו אתכם.

מה כוללת התוכנית של תכנון פיננסי ואסטרטגי?

התוכנית עוסקת במגוון רחב של נושאים הקשורים בתכנון העתיד הפיננסי, ובין היתר:

  • תזרים מזומנים – ניהול של תזרים המזומנים האישי על פי מודל הקובע 60 אחוז עבור הצריכה השוטפת, 20 אחוז עבור סגנון החיים והוצאות מיוחדות, ועוד 20 אחוז שהולכים לחיסכון מדי חודש.
  • תכנון חסכונות לטווח הבינוני והארוך עם מתכנן פיננסי – לא משנה אם מדובר על תיק השקעות, קופת גמל, קרן השתלמות או כל מוצר חיסכון אחר, יש צורך בבדיקה מעמיקה של התאמת החיסכון למצבו האישי והכלכלי של הלקוח בכדי לוודא שהוא נמצא במסלול ובמקום המתאים ביותר עבורו ועבור העתיד האישי שלו.
  • תכנון היום שאחרי הפרישה מהעבודה – בדיקה של החסכונות הפנסיונים והאפשרויות השונות לביצוע שינויים לטובת היום שאחרי היציאה לפנסיה.
  • העברת נכסים בין דורות – דאגה להעברה מיטבית של הנכסים גם לאחר המוות, כך שיהיה בצורה הטובה והיעילה ביותר מכל הבחינות.

שיתוף:

מאמרים קשורים

תיקון 190
תיקון 190 – כל השאלות, כל התשובות

במהלך שנות העבודה ישנם אנשים אשר משקיעים זמן רב ומאמצים רבים בשביל לדאוג לכך שגם כאשר יגיעו אל גיל מבוגר ולא יוכלו יותר להמשיך לעבוד

דמי ניהול קופות גמל להשקעה
דמי ניהול קופות גמל להשקעה

אנשים רבים מחפשים אפיקים להשקעה כמו קופות גמל להשקעה, בין אם לטווח יותר קצר ובין אם לטווח ארוך כאשר אחד מתחומי ההשקעות לטווח ארוך הוא

איתור קופות גמל כספים אבודים
איתור קופות גמל כספים אבודים

קופות גמל הן ללא ספק מכשיר חיסכון מעולה. מדובר על מוצר חיסכון אשר מאפשר לחסוך בו  מדי שנה כ – 70 אלף שקלים, כאשר כל

וואטסאפ
יש לך שאלה?
אלי חרד מתכנן פיננסי
שלום,
אשמח לשוחח בוואטסאפ
Call Now Button